Wednesday, June 15, 2011

berukband!!!!

lama tak masuk pondok. tekanan jiwa+ interview.

aku hairan betul la.lepas bayar bil sabtu lepas.internet slow.selama ni tak ada masalah pun.nak log in 'muka buku' pun tak lepas.bodoh punya celcom!.rindu kat pondok.


~nak tahu tak.minggu lepas uncle saya datang.sibuk tanya gaji dan jawatan saya.apa masalah hidup dia ya?selama ni saya tak pernah menyibuk urusan dia.sampai 1/2 jam tanya soalan yang sama.hairan kan?terfikir jugak.saya pernah hutang dengan dia ke?pasal dia.saya ada perselisihan faham dengan family.itu yang tak ada mood mahu berblogging.

~dulu masa kecik.saya ni bukan anak buah 'pilihan'.kenapa sekarang ramai yang mahu menyibuk ye.??saya tak faham manusia ni.suka sangat kacau hidup orang.penyakit gila agaknya.

~dalam bulan ni,ada je perkara yang buat saya tension,marah,sedih.kadang-kadang malas nak bukak blog.entry asik luahan dari isi perut je.emm.ini realiti kehidupan kan.bukan saya nak aibkan sesiapa.cuma ini je tempat saya meluahkan segala isi rasa dalam badan selain di indah water.hee.gurau je.

~sangat berharap.minggu depan.m00d yang baik.harap sangat-sangat.lupa nak cakap.saya dah berenti keje.minggu depan kerja tempat lain.mintak-mintak tempat baru ni ok la.

p/s: siapa nak kenal dengan 'tom,tut,tit dan tot.'angkat kaki.hee.nanti saya kenalkan.=)

2 comments:

naDdysha said...

tom tit tut tu apa? hehe
uncle kamu tu sebok je, sbb tahu kamu dah ada degree kot, itu lorh biasa lorh uncle uncle ni haha =P interview ok?

cik QQ said...

interview ok.hehe.sakit hati la naddy.dia macam pandang rendah dekat family zu.

4T tu nanti zu tunjuk k?=)