Wednesday, June 1, 2011

hari pertama =)




1 jun!!!!!!!!!!!!!!

~hari pertama kerja
~hari pertama untuk pertengahan tahun 2011
~hari pertama menabung
~hari pertama menjadi pekerja dan bibik dalam suatu masa

mahu mulakan hidup baru

hadapi dengan tabah setiap dugaan yang datang..itu harus!!!!

kerja???
~susah..kena belajar banyak benda tentang KERETA 
~akaun dan finance..huh!!pening kepala.
~keje dengan cina kene rajin..baru masyukkkk.....

hari ini saya sudah mula menabung...yeah!!!,bos kesian, sebab saya ni fresh graduate..jadi dia bagi duit makan setiap hari *EMPAT RINGGIT*..oleh itu setiap hari duit-duit ini akan masuk tabung la..hehehe..lagipun menjelang bulan rejab dan syaaban saya akan berpuasa.

ok sampai sini saja diari saya untuk hari ini...

salam sayang.



2 comments:

naDdysha said...

cantiks nya template dia :) dah pandai buat dah? hehe zue naddy baca blog kamu hari2 kat office tapi kat office takley nak comment huhuhu ni kat umah ni baru ley comment hehe good luck kerja! kerja rajen2, dpt gaji belanaj naddy hehe =p

cik QQ said...

saya pon baca blog kamu gak..hehehe=)

alaaa...x reti lagi...nanti bila jumpe kamu ajar saya ye =)