Sunday, October 2, 2011

masalah.

aku menghadapi masalah kulit kepala,dan rambut tak sihat. yang memang kawan rapat dengan aku,memang tau sangat.macam-macam produk aku cuba tuk masalah rambut ni.kadang2 stress jugak.

dan lagi teruk bila aku kerja luar.kena matahari,dan kulit kepala berminyak.aku pulak bertudung.balik lewat n tak sempat nak cuci rambut sebab terlalu penat.boleh pulak aku kena kelemumur tahap yang teruk.aduhai.tension gler berganda.sekarang aku cuba syampoo ni.adui.aku tak tahan bau dia la.bau halia lak tu.tapi lepas pakai kelemumur dah tak ada.cuma tinggal gatal dan berminyak.


kalau ada sesiapa yang ada kelemumur boleh cuba produk ni.bagus.harga berpatutan.dan aku mintak tolong sangat kalau ada sesiapa yang boleh bagi aku idea/pandangan untuk mengatasi masalah kulit kepala berminyak. tension sangat.kadang2 rasa nak botakkan je.tapi itu bukan penyelesaian kan.=(

No comments: