Sunday, October 2, 2011

minggu lepas.

lamanya tak update n singgah blog ni.nak singgah blog orang lain pun dah tak ada masa sekarang ni.huhu

hey,minggu lepas saya jumpa tabby sharif, lydia syukor dan syafat syarif.hehehe.sangat gembira.karaoke,shopping,borak-borak.tak sangka adik tila sangat happening n seronok la kawan dengan dia.

thanks tila & lyd sebab teman saya beli handbag n baju kerja.haha.bab-bab shopping ni aku memang suka tanya tila.sebab nanti dia yang tolong pilihkan.cuma cakap berapa je budget yang ada.tau la dia nak bawak masuk butik mana.lama jugak tak jumpe mereka ni.tapi saya seronok walaupun dah jarang jumpa,kami masih rapat macam dulu.alhamdulillah.

insyaallah,bulan ni boleh jumpa cik naddy sha,ieja,shida,ileen,sherry,dan ramai lagi ni.hehehe=)

p/s: walau macam mana pun kalian,sayang saya sebagai teman tak akan berubah.=)

1 comment:

naDdysha said...

damnnn jelessss hehe nanti kite jumpa k? hehe love love