Monday, November 22, 2010

HATI.......oh....HATI.........




Wahai si j e j a k a……
Emmmmm…

kenapalah aku suka sgt kat ko…ko bkn suka kat aku pon…..

Kalau la ko tau aku suka kat ko mesti ko benci aku kan….

Aku cube menjauh tp…..ko dekat kat ati ni…..

Seksanye rase…tolonglah!!!!!!!!!!!!!!!ari2 aku kate aku x suka ko….tp makin bercambah rase syg ni….

‘kalau syg x semestinye memiliki…’

Aku terima klau ko bkn tuk aku….aku nak ko tahu….aku sentiasa doakan kebahagian ko…sbb aku syg kat ko….

MAAF….aku x berani nak luah…aku malu tuk ckp yg aku suka ko….

Aku nak ko tau….tgk wajah ko pon dh cukup wat aku senyum…..             

Giler sudah aku ini…..dh 3 hari aku mimpi ko….
Aku sedey tgk ko sedey…aku tumpang gembira klau ko gembira….

Aku harap ko x kan tahu aku suka ko…..

Aku x penah suka lelaki mcm aku suka kat ko….

Kalau ko tau aku suka ko…tolong jgn benci aku ye……aku x minta perasaan ini dtg….

Sampai sekarang aku masih mencuba melupakan ko…..

Maaf untuk perasaan ini…..

Aku selalu berdoa supaya ko bahagia dunia dan akhirat….

Mungkin korang yg baca mungkin ckp aku  ni merepek…tp ini la perasaan yg aku x penah minta….

kalau sy blh ubah mase......kamu lah org pertama yg x kan sy jumpe.....=(






4 comments:

nabila said...

AKK ohh akk..jiwang eh..haha..
xpe2..kte pon ade ske someone..tp hanya mampu smpn dlm hati..:)

cik a i n i said...

huawaaaaaaaaa...=(
kita senasib la...
mcm lagu cinta dlm hati...heheheheh=)

lyduece onizuka said...

alahai~~~
cumeyl jew. . .
zue!!!
rinduuuuuuu~~~~~~~

cik a i n i said...

babah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rindu kamu jgk.....ada cite sedey ni...=(