Monday, November 1, 2010

N O R L Y D I A a.k.a B A B A H=)


manja n kuat merajuk........2 memang sinonim ngan LYDUECE ONIZUKA......


emmm.....housemate aku n ieja......roomate + kekasih ati tabby....
x byk nak describe ttg pakcik ni.....cuma die sgt baik.......
seorg B A B A H yg bertanggungjawab.....hehehehehheheh
lyd....aku pasti akan rindukan ko.......=(
thank sbb jaga aku mase aku sakit.....jasamu akan sentiasa ku kenang.....
mungkin org lain x thu nilai ko.....tp aku thu setiap manusia x pernah sempurna.....
ape pon mereka kate ko ttp kawan terbaik aku....
belajar rajin2 tau......
klau sakit jumpe doc......jgn takut makan ubat ye.....=)
aku ngan ieja syg kat ko.......hehehehheheh.....
maaf klau ada terkasar bahasa.......
kakak nak g dh ni....kamu dok muadzam elok2 ye.....
ada masa kami dtg melawat......
aku akan sentiasa mendoakan yg terbaik tuk ko....
bersyukur bertemu ko disini......walaupon x lama berkenalan, ko ttp kwn aku yg terbaik,..


semoga persahabatan kita kekal didunia dan akhirat......


'sahabat itu umpama saudara'......







              WE GONNA MISS U.....=(

No comments: