Saturday, June 25, 2011

permulaan.

saya minat dalam seni penulisan.cuma tiada peluang dan landasan untuk mencampakkan idea.kalau korang perasaan ada entry saya berbentuk puisi dan lontaran kata.selalunya saya menulis untuk ZINESATUMALAM. ada untuk aktiviti wall, ada juga untuk dimuatkan dalam zine.bentuk penulisan bergantung kepada tajuk yang diberi.

saya masih mentah sebenarnya,kadang-kadang terasa kerdil sangat.karya mereka didalam zine sangat hebat.karya saya biasa-biasa sahaja.cuma minat yang mendalam.saya jadikan ini sebagai hobi.masih baru saya menyertai zine ini di'muka buku'.dan tak semua karya yang saya tulis untuk zine.

setiap penulisan,saya sedaya upaya tidak mengaitkan mereka yang masih hidup dan yang telah tiada.kalau ada terasa,saya mohon maaf.saya hanya mengikut klasifikasi tajuk yang diberikan berdasarkan isi yang relevan.

terima kasih diatas tatapan kalian atas karya saya yang tidak seberapa ini.

p/s: entry ini perlu dibaca dalam intonasi formal.=)

No comments: