Sunday, August 21, 2011

lelambak.

selalu orang kalau nak update entry suka cakap nak update lelaju.tapi aku nak cakap update lelambak.sebab aku malas hari ni.

1-kemas rumah~minggu depan je.hehe.lagi 3 hari nak raya aku kemas.baru nampak berseri sikit.

2- baju aku pun nak cuci minggu depan.sebab start 23 ogos aku kena hias kedai dan office sempena raya,dan minggu terakhir office renovation.yahoo.lepas ni baru selesa nak kerja.kalau tak habuk dan sebagainya.jadi.boleh pakai selekeh je.

3-sebelum shopping raya. segala bil dan duit dapur perlu dilangsaikan dan diasingkan.kalau tak mati la aku.hehe.

4-aku dah dapat geng dah.oleh kerana kesayangan aku semua diKL.jadi aku kesepian dan keseorangan.alhamdulilah.senang aku bila dapat kawan.boleh lepak.pergi kerja pun senang.hehe.

5-gaji!!!!!aku hanya dipertanggungjawabkan untuk buat slip gaji je.*sedih tul la*.cepat la masuk gaji.huawaaaaa.mahu shopping ni.yang penting.mak dan bapak dulu.

6-raya~untuk rumah ada sikit lagi belum beli.untuk mak tinggal tudung dan bapak kasut je.untuk aku pulak;satu pun belum lagi.huhuhu.kopak gak aku raya ni.mintak2 tuan director bagi duit raya banyak sikit la.huhu.dan berdoa sangat.mana tau abang long bagi duit raya.hahah.

7-alamak!!sekarang aku lak kena bagi duit raya kat anak buah dan adik sedara.huhu.kena buat kira-kira lagi ni.sorang seringgit cukup la.budak kecik tak elok pegang duit banyak-banyak.

8-nikmat berkerja ni best sebab;berbuka kat tempat best-best. dan dapat duit raya.duit dengan makan memang tak dapat dipisahkan dengan aku.hahaha.

p/s: selamat datang minggu yang terlampau sibuk dan memenatkan.

No comments: