Friday, September 9, 2011

RAYA 2011

emm...raya tahun ni, aku sederhana je.tapi aku gembira sangat.sebab beli macam-macam benda baru untuk rumah kami.dan puas hati sebab tahun ni aku spend 3hari untuk kemas rumah.memang extra bersih lah.mizi dan mirul gembira sebab aku dah bekerja dan bagi duit rayaaaaaaaaaa.hehe.untuk mak dan bapak.aku hanya belikan persiapan untuk raya je.lari baget nak bagi duit raya.huhuhu.

kesian aku, raya ke-2 dah demam.jadi tak banyak berjalan sangat la.memang kalau sihat pun aku nak duduk rumah je.al-maklum la dah kerja ni.adik sedara semua nak tuntut duit raya.'kopak aku jah'.

ini je gambar raya yang ada.masing-masing sibuk.along beraya belah suami,angah kerja.alang pergi bercuti.tinggal lah kakak ipar,zuraidah,aku,dan mak&bapak.huhuhu.

pearl haya =)

baju baru&tudung lama=)



family kami biasa2 je =)

adik besar VS abang besar

mak&bapak=)

p/s: ini je gambar yang ada dari hp saya.hehe.malas nak amik dari orang lain.heheh

1 comment:

naDdysha said...

cantiksss nye baju raya diaaa :)