Friday, September 9, 2011

khamis malam jumaat.

minggu ni minggu yang paling strees untuk aku dan linda(kawan tempat kerja dan geng lepak aku yang baru).apalagi.balik kerja terus keluar berdua.pergi jusco je.

kalau dah jawatan macam ni, tak ada kawan yang seangkatan tak best gak.sampai kat jusco aku dan linda makan di kenny rogers.kebetulan member linda manager kat sana.dapat la kami makanan yang banyak,siap boleh tapau lagi.makan kat sana dapat diskaun n yang tapau semua dapat free je.

muka penat+strees

saya beli kasut baru.saya beli sebab kasut ni warna biru..=)

best gler cerita ni.bak kata linda.cerita kartun mana pernah tak best.huhu.

comel gler lagu ni~




La la la-la la la,
Sing a happy song.
La la la-la la la,
Smurf your whole day long.

La la la-la la la
Smurf along with me!
La la la-la la la
Simple as can be.

Next time you're feeling blue just let a smile begin,
Happy things will come to you...

So smurf yourself a grin!

Oooooo I hate Smurfs!
I'll get you, I'll get all of you
if it's the last thing I ever do! hehehehe!

La la la-la la la,
Now you know the tune,

You'll be Smurfing soon!

p/s: balik je rumah,demam makin teruk.huhu.tapi saya happy.=)

No comments: