Friday, September 9, 2011

muka.wajah.raut.

setiap perempuan mesti jaga muka kan.haha.untuk orang macam aku ni.yang kurang ayu ni.baru la sekarang nak jaga muka.dulu brutal sangat.sekarang baru sedar dah 24tahun dan kulit makin kusam baru nak susah ati.baru la nak rajin sangat guna produk-produk.

hidup seperti aku ni senang je.aku suka benda yang simple je.tak susah dan aku yakin.itu yang penting.apalagi.aku pergi ke kedai kegemaran dan tadah je muka.nanti mereka bagi tau la apa yang sesuai.

aku ni buat kerja luar jugak.sehari dipejabat.sehari buat kerja luar.macam tu rutin aku bila waktu kerja.jadi kulit aku berminyak dan mula tumbuh jerawat.jadi aku pakai la produk ni.dah dua minggu dah aku guna. nampak la minyak kat muka dah kurang.

ini lah produknya~

pencuci muka.

scrap muka.lepas pakai kulit nampak cerah sikit =)

lepas cuci muka kena pakai.

day cream.

night cream.

kalau ada jerawat baru guna.

p/s: kalau ikutkan tak la rajin nak pakai.tapi bila pikir duit dan tak nak nampak tua.jadi aku rajinkan jugak diri yang sememangnya malas berkaitan kecantikkan ni.





No comments: